Administracja sieci/serwerami


Preferowanym systemem dotyczącym zgłoszeń jest Service Desk. Umożliwia on stały wgląd w status zgłoszenia dzięki czemu klient na bieżąco otrzymuje informację o stanie napraw.

Do Państwa dyspozycji  uruchomiliśmy również infolinię pod numerem: 801 112 113.

Kluczowe elementy sieci monitorujemy całodobowo  przez  siedem dni w tygodniu (24/7) wykorzystując system NAGIOS oraz CACTI. W przypadku awarii do naszych administratorów zostaje wysłany alert mailowy oraz SMS, umożliwiając natychmiastową reakcję.

Nasze wysokie standardy oraz wykwalifikowani specjaliści pozwalają nam na świadczenie usług gwarantowanych umową SLA (Service Level Agreement), dzięki której każdy klient może precyzyjnie i szczegółowo dostosować  nasze usługi do swoich wymagań.

Ponieważ obecnie infrastruktura informatyczna jest bardzo ważnym punktem businesu, a problemy z jej poprawnym funkcjonowaniem mogą wywołać ogromne szkody, postanowiliśmy wprowadzić usługę „telefon alarmowy”, dzięki której nasz specjalista będzie dostępny do Państwa dyspozycji  24 godziny na dobę.

Domeną naszych Administratorów jest zarządzanie serwerami opartymi na systemach Windows oraz Unix z dowolną ich funkcjonalnością, z łatwością odnajdują się w środowiskach zwirtualizowanych, a konfiguracja i obsługa kompletnych systemów serwerowych oraz elementów sieci  to chleb powszedni.